Sunday, March 20, 2011

Hati Terluka Lagi...

Don't call it [LOVE]





Sampai bila aku harus bersabar lagi...
Hari-hari hatiku terluka seorg diri...
Aku dah x tahan dgn segala ujian yg diberi...


Ya Allah Ya Tuhanku... 
Aku mohon padaMu... 
Kau berikanlah aku kekuatan, ketabahan & petunjuk utk aku teruskan hidup ku kini...
Aku memohon padaMu Ya Allah...
Kau ringankanlah bebanan penderitaan ku skrg ini...
Ku tidak mampu lagi menanggung seorg diri...
Berikanlah aku sinar yg baru utk aku terus tenang menjalani sbg hambaMu Ya Allah...
Kau tunjukkanlah segala kebenaran utk semua bebanan yg aku tanggung skrg ni Ya Allah...
Aku mohon padaMu Ya Allah..
Hanya kau Maha Pendengar lagi Maha Mengasihani...




Aku rela menanggung kesakitan penyakit dari aku menanggung kesakitan di hati...
Sampai ke hujung nyawa pun..
Tiada siapa yg boleh menyembuhkan hati yg terluka ini..
Sungguh x ku sangka...
Ini yg ku terima darimu skrg nie...




No comments:

Post a Comment