Saturday, March 19, 2011

Teruskan atau Stop Di Sini Sahaja???


Teruskan ke depan
Jangan toleh ke belakang lagi





Teruskan atau sampai di sini sahaja..???
Hurmm... keliru dan terus keliru...
Yg mane harus ku pilih...


Sukarnya utk aku membuat pilihan ketika ini...
Hati ku kini kian memberontak utk mencari jwpn ini..
Kiri ataupun kanan yg harus aku lalui...
Ku cube berfikiran matang demi diri sendiri..


Pelbagai soalan terbuku dihati..
Mencari jwpn sehingga kini..
Namun masih ternanti-nanti..
Sampaikan diri ini rasa x dihargai lagi..


Andai disini sahaja perjalanan di antara kita..
Ku redha dengan ketentuanNya..
Berikan aku peluang utk merasai kebahagiaan..
Sebelum aku pejamkan mata buat selamanya...


Jangan kau menoleh ke belakang lagi..
Teruskan ke depan yg selama ini kau menanti...
Tak akan aku halangi perjalananu lagi..
Cukuplah sampai setakat di sini..
Hanyalah kenangan yg terus bersemadi di hati...


 

No comments:

Post a Comment