Saturday, January 22, 2011

M.E.N.U.N.G.G.U.M.U

where r u..???















Where r u Dear...???? 
I'm Waiting of u....


Tahukah kau yg aku sedg menunggu mu di saat ini..???
Ku rindukan belaian manjamu, senyumanmu, ketawamu...
Terfikirkah kau terhadap ku di ketika ini...????
Rasai kah kau ape yg aku rasa skrg nie...????




Aku x suke jiwa ku di saat ini..! Menunggu mu siang dan malam...
Tp hakikatnye, kau x jua muncul di depan ku...
Aku benci semua nie... BENCI!!!!
Aku perlukan mu ~sayang~


 























Aku akan terus menunggumu datang menjemput ku...
Ye... aku akan terus menantimu siang & malam utk berjumpa dgnmu..
Aku akan terus sabar & terus sabar menunggumu hadir di depan mataku...
Aku nak kau tahu...
Aku terlalu merinduimu malah menyayangimu seluruh jiwaku...




* Biarlah airmata ini menjadi saksi ...
* ~ILUSM~






























2 comments:

  1. Siapa yang bertuah ni ye..
    slm kenal...
    Jemput keALL IN ONE

    ReplyDelete
  2. hehehe.. maluu laa~~
    insan yg bergelar adam!
    huhu..
    salam perkenalan jua nur..
    btwy, thx erk sudi singgh n komen kt blog cik cujie yer.. =)
    *wink wink

    ReplyDelete